Direct Video Downloader : Download Playlist Youtube


Sebagai seorang bapa yang penyayang, anak-anak pun didedahkan dengan streaming. Sekali mengadap memang tak tinggal, Mana tak nya. Punya banyak video blh dilayan. Tinggal pilih je gambar. Siap dah pandai Skip Ad lagi. Anak yang umur 2 tahun lebih yang suruh saya skip ad untuk tengok video. Padahal saya memang nak tengok iklan tu pun. 

So, untuk gadjet yang anak ni. Saya buat satu akaun gmail asing. Senang nak monitor. Youtube ni pun cerdik juga. Bila dia tengok trend video apa yang kita selalu tengok recommended video-video berkaitan. Ada selamat la sikit. Tapi, kadang-kadang tu terbabas juga pergi ke video-video yang tak betul. Macam video super hero, gaduh-gaduh tu. Ni yang kita tak nak.

Saya akan buka akaun anak saya untuk check balik recommend video dan remove mana yang tak patut. Sudah pastinya wife saya hairan, macam mana anak saya dapat cari balik cerita Upin Ipin. Hahaha..

Cara mudah nak control anak ni. Just download je lah video untuk diorang. Amik video kat Youtube tu. Saya gunakan Direct Video Downloader

Just amik je playlist dari Youtube, Load > Download.


Comments