Rilek.tv ~ FRODO IPTV

Bagi sesiapa yang biasa dengan streaming-streaming ni. Pasti akan perasan nama Master Frodo. Beliau memang active dalam IPTV ni. Masa final Maharaja Lawak, dia buka streaming free kat web dia Selangit.Org. Then, buka testing ke XBMC/KODI. Memang respek dengan beliau ni.

Group diorang datang lagi dengan produk Rilek.TV untuk aplikasi Android. Samalah macam MyIPTV, HDTV dan TVNet. Stream Live TV dan VOD (Video On Demand).

Kalau saya lah, bukan nak sangatkan channel berlambak-lambak. Just nak tengok channel-channel yang dekat dengan kita je (Sebagai orang Melayu). Channel dari Malaysia, Indonesia, Singapore. So, ini satu pakej yang baik. Paling menarik. Boleh renew ikut bulan. Tak macam Tauke Chinaman minta 3 bulan, 6 bulan, or setahun. Kalau rasa tak best. Layan lah balik tengok KODI free IPTV list.

Ini antara channel-channel yang ada (sumber FB page Rilek.tv)






Content untuk VOD Malay tu, tengok sendiri lah ye. Tak nak lah nanti mengamuk pulak Mejar David Teo tengok senarai yang ada. Kang belum apa-apa lagi dah kena serang macam DurianHD kena.

Movie-movie pun dok update juga. So, kalau malas nak setup KODI atau nak support hasil kerja tempatan. Boleh lah download APK kat sini -->>> DOWNLOAD








Lepas download dan Install tu, dapatkan dulu Device ID. Lepas tu claim dekat sini untuk dapatkan trial.  Trial dah habis saat saya menulis posting. Sedih betul. Tak dapat nak test.


Kalau puas hati, boleh la langgan terus dari diorang. 

Tutorial kali ini. Tak ada yang percuma. Kos dan risiko tanggung sendiri.

Oleh kerana boleh tukar ID dalam masa sebulan. Saya terus setuju. So boleh buat sekali harung review untuk proses pertukaran box dan ID. Saya melebur RM20 (tanpa pengetahuan bini)

Lepas bayaran dibuat. Saya perlu tunggu 5 minit untuk pengaktifan. Kita tunggu ye..

Lepas 5 minit.


Terus keluar channel. Nanti dah melayan semua. Saya buat review lain lagi.

Comments

  1. Minta bantuan mcamana saya nk dpatkan contact number rilektv ni te...terima kaseh

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/rilektv

      Boleh terus hubungi belia di fb page.

      Delete

Post a Comment