Stream Source Makin Sikit

Masalah yang kita hadapi sekarang bila Genesis yang sekarang tak seperti Genesis yang dulu. Walaupun ramai rekemen source lain yang best macam SALTS. Tapi bagi saya, genesis adalah terbaik sebab sumber dia ambil tu berkualiti.

Tapi sebab dia dah semakin popular. Dah ramai orang guna. Laman penyedia video menyedari hal ini. Depa terima traffik yang banyak. Tapi sumber income kurang. Sebab laman-laman ni perlukan dana juga nak hidup. Dari iklan-iklan ni lah sumber pendapatan diorang.

Kalau anda perasan, dah tak berapa nak cun dah Genesis. Dah takde language filter lagi. Mungkin itulah buat developer tak motivate nak update coding.

Alternatif lain boleh pakai juga. Sebab ada source dari Genesis cuma HQ, tapi di SALTS HD. Tapi, sebab terlalu banyak sangat source dia ambil. Tapi macam sampah dan buang masa pula nak try satu-satu.

Kalau Genesis ni, kalau dah 3 teratas tu macam hampeh. Pahamlah yang tu adalah hampeh.

Hope ada alternatif yang bebetul tiru cara Genesis. Sebab Genesis punya flow untuk tengok movie terlalu mudah dan simple.

Comments

  1. bagi aku alternatifnya adalah download movie,masukkan dlm pendrive,cucuk ke stb dan play guna mx player. aku mmg buat mcm ni

    ReplyDelete

Post a Comment