Malay Video Online ~ Part 3

Kalau nak install tu boleh klik kat sini -- >> SINI

Tujuan saya buat macam ni sebabnya senang saya nak download ke Android saya untuk testing.

 Nanti saya buat list semua add-on yang rekemen untuk di download. Posting part 3 ni saya akan ceritakan dari proses awal hingga akhir untuk saya download ke dalam Hypptv box standard saya.

Nasib STB Hypptv saya ni dah ada playstore. Then, lepas pula download KODI v16. Lepas download semua. Mulalah proses dapatkan add-on.

Malangnya, STB ni menghalang untuk download file daripada Browser. Cara mudah ialah, guna laptop then simpan ke pendrive.

Kodi > System > Add-On > Install from zip > sda1 (ini sebab sy guna pendrive). If boleh download tu macam android lain tu. Just pergi kat External Storage. Cari2 kat folder Download biasanya



 Dah install tu, pergi kat Add-On > Install from Repository > Malaysia XBMC Addon Repository > Video Add-on

 Klik pada Malay Video Online

 Klik lah install
 Dah mula downloading...

Lama juga dia nak download. 8mb kat umah pun lama juga. Maybe malam ni streamyx prob kot. Sebab saya tengok kat FB kecoh-kecoh streamyx prob. Cline Lagging teruk. Memang Lag teruk ke? hehe.. Imagine dari 0% tu, saya g solat Isyak dulu, lepas Isyak pun baru 96%. Sama ada saya Isyak cepat sangat ke, atau download ini yang lama..

Dah siap tu, keluar lah dia di Video Add-on

Saya try buka Drama / Telemovie. Banyak gak la source di sedut dia. Nak dedahkan ke? Sebab semalam buka-buka sikit coding dia tu. Thanklah kepada developer sebab memudahkan kita. Saya jaminlah, kalau korang masuk kat web sebenar tu. Pasti korang tewas punya dengan iklan-iklan yang bersepah tu. 
Ini list episod Tundukkan Pelirboy itu. Kesian, pompuan baik2 kena tundukkan kaki pompuan yang dah berapa banyak pompuan dia merasa.. Nasib ko lah Nurin. Janji dapat orang kaya kan..


Ada folder cerita Indonesia. Best ni, memang selama ni saya dok cari Add-On yang ada cerita Indonesia lah. Boringlah tengok cerita Melayu. Nak juga tengok cerita separa lucah Hantu Indonesia. Ada video yang tak dapat nak stream dah. Tapi janganlah nak tanya developer lak. Tolong reupload movie. Adoi, ini just pemudah cara. Dia senaraikan movie-movie yang ada dari source lain. Dikumpul kat sini. Kalau takde tu, takde lah.Nak buat macam mana.


Ini tengah stream cerita Hantu Pokok Boneka.

Well, secara keseluruhannya, memang best add-on Malay Video Online. Sebab ape? Sebab dia daj complete, semua ada kat situ. Drama-drama pun terkumpul rapi. So, malas nak buka-buka LayanOn9 tu. Buka yang ini jelah. Apa kata korang bergabung je. Biar Satu add-on tapi complete macam add-on besar-besar yang lain.

Hampa tunggu apa lagi. Download kat Add-On ni.

Comments

  1. Bro, nape da tkle bukak lak drama tv sume?

    ReplyDelete
  2. Bro, nape da tkle bukak lak drama tv sume?

    ReplyDelete
  3. la awat tgk boleh, cuba lagi.. pasti boleh

    ReplyDelete
  4. Bro dah tak boleh bukak lah drama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia house keeping kejap, kemas2 umah, kemas dapur, kemas peti ais, kemas hosting..

      Delete
  5. mula2 lepas install ok je, mlm ni x leh buka pula.
    log error bro

    ReplyDelete
  6. Thank bro develop xnk donation tkut bergelap lak kodi malay susah n jarang ddpati

    ReplyDelete

Post a Comment