Vase - You, Rewarded

Vase Technologies SDN BHD menawarkan kepada semua orang untuk menjadi salah seorang panel untuk menjawab survey berkaitan pelbagai bidang. Setiap survey anda boleh dapat reward dari RM1 hingga RM100++. Tapi biasanya RM1 or RM2 paling banyak pun saya dah terima. Kalau tak penuhi kriteria atau target, anda tetap dibayar 20 sen hingga 50 sen.

Paling menarik, bila sudah daftar. Anda tak perlu log in bagai ke control panel. Atau nak maintain apa-apa. Just tunggu sahaja jemputan ke email anda. Pastikan guna email yang ada selalu tengok. Sebab kalau kita terlepas jemputan, kemungkinan slot dan penuh. Ini kerana, syarikat membayar ikut slot respondent. Kalau dia nak 100 orang je. 100 orang jelah limitnya.

Memang tak kaya pun kalau dikira income. Tapi, boleh lah sambil-sambil online. Vase akan email anda sekiranya anda terpilih. Lepas tu, just jawab soalan diberi. Kalau nak dapat maksimum mudah saja. Anda perlu jadi seperti yang survey tu nak.

Soalan pertama biasanya dia akan tanya adakah anda bekerja dengan mana-mana syarikat telekomunikasi or advertisement. Itu je jawab tidak. Yang lain tu, kalau dia tanya anda ada stream movie. Jawab saja ya. Jika tajuk pasal nutrisi anak. Jawab saja ada anak. Biar survey drag anda kepada soalan-soalan lain. Lagi lama anda jawab survey tu, lagi tinggi peluang untuk terima wang secara maksimum. Jawablah dengan bijak.

Klik Link Sini VASE - You, Rewarded


Dah setahun register. Dah lebih RM50 total duit dapat. Boleh lah buat cover caj MEPS RM1.06 bila cucuk duit.

Comments